lördag 14 januari 2012

Tagit bort Julen

Idag har man tagit bort julen.Det känns jätte tråkigt.....nästan att man blir lite deprimerad.Jag älskar julen! Det är så mysigt med allt rött, ljusslingor, advenstakar,k kranssar och julstjärnor som lyser.Men tyvärr så har ju julen också ett slut....längtar redan till nästa jul....haha!

Jag har putsat fönstrerna, städat och tvättat.Det var lika bra att göra allt på en gång.I förmiddags gick jag upp på vinden och hämtade ner kartongen där jag kan lägga ner all julpynt, julgardiner, dukar och allt sånt. Nu är äntligen allt färdigt här hemma.det har tagit några timmar.Men så är det när man ska göra allt på en gång.Tvätten tar ju sin lilla tid och så vill jag inte lägga på dukarna förrän jag har städat och vill inte hänga upp gardinerna innan jag har putsat fönstrerna....men nu är det gjort!!! yay!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar